You are viewing a single comment's thread from:RE: Coffee Camp 612View the full contextneithya in HIVE CN 中文社区 • 10 days ago 不喜欢吃偏干硬的甜品 不过美式咖啡好像冰镇更好喝唉,热的太苦了